Need Help?

Criminology Research Center(CrimRC)

犯罪学研究センター

教育

放課後のプログラムの生徒のアウトカムに対するインパクト
(After-School Program Impacts on Student Outcomes)

Sherri Lauver, Susan Zief, and Rebecca Maynard, University of Pennsylvania, USA

自閉症スペクトラム障害をもつ人々のための成人就労支援サービスの有効性
(Effectiveness of Adult Employment Assistance Services for Persons with Autism Spectrum Disorders)

John D. Westbrook, Chad Nye, Carlton J. Fong

ボランティア個人教授プログラムの効果に関するエビデンス
(Evidence on Effectiveness of Volunteer Tutoring Programs)

Gary W. Ritter, University of Arkansas, Rebecca Maynard, University of Pennsylvania

親の関与と小学生の学業成績
(Parental Involvement and the Academic Performance of Elementary School Children)

Chad Nye, and Jamie Schwartz, UCF-CARD, and Herb Turner, University of Penssylvania

子どもの攻撃行動の減少を目的とした学校現場の社会情報スキル向上のための介入:普遍型プログラム(パート1)
(School-based Social Information Processing Interventions and Aggressive Behavior for Universal Programs (Part1))

Sandra Jo Wilson and Mark W. Lipsey, Center for Evaluation Research and Methodology, Vanderbilt Institute for Public Policy

子どもの攻撃行動の減少を目的とした学校現場の社会情報スキル向上のための介入:選別型/徴候型・抽出型プログラム(パート2)
(School-based Social Information Processing Interventions and Aggressive Behavior for Pull Out Programs (Part2))

Sandra Jo Wilson, sandra.j.wilson@vanderbilt,edu, Vanderbilt Institute for Public Policy, USA, and Mark Lipsey

破壊的ないし攻撃的な生徒行動に対する、教師の学級経営手法の効果
(The Effects of Teachers’ Classroom Management Practices on Disruptive, or Aggressive Student Behavior)

Regina M. Oliver, Daniel Reschly, Joseph Wehby